INKLUSIOA-IRAKURGAIAK
“Las grandes cifras del fracaso”
- Derrigorrezko bigarren hezkuntzako porroten zergatiak.
- Errepikatzearen inefikazia.
- Komunitate Autonomikoen arteko aldagaiak.
“Determinantes socioculturales su relación con el rendimiento académico en los niños de Secundaria obligatoria”
- Badajozen egindako ikerketa
- Eskola errendimenduak egoera familiarrarekin zerikusia.
- Ikastetxe kontzertatuak emaitza hobeak.
- Emakumezkoek gizonezkoek baina emaitza hobeak.
- Ikastetxearen kokapena ere garrantzitsua.
“Estatus socioekonomiko de las familias y resultados educativos logrados por el alumno”
- Familiaren estatu sozioekonomikoak eta eskola errendimenduak zerikusia du.
- Onuragarria bada emaitza hobeak kontrako kasuetan baino.
- Baliabide materialak, gurasoen ikasketak, etab.
“Influencia del nivel educativo de los padres, el tipo de escuela y el sexo en el desarrollo de la atención y de la memoria”
- Mexikon ikerketa 5-16 urte bitarteko ikasleekin.
- Haurraren memoria eta atentzio maila “kalkulatzeko” azterketak, eta hauen gurasoen ikasketak eta egoera soziokulturalarekin erlazionatzeko.
“Determinantes del abandono escolar en España un analisis por género”
- Mutilen eta nesken arteko diferentziak.
- Gurasoen ikasketa mailak sexuaren arabera eta hauen umeekiko harremanak lotuta daude.
Agertutako beste ideia batzuk
- Bolivarrek dio eskola inklusiboa lortzeko eskola porrota ezabatu behar dela.
- 14-16 urte tartean absentismo gehien dagoen tartea da. Curriculumean malgutasuna izan behar da hainbeste errepikapen ez egoteko.
- 1999an porrota ez zen hainbestekoa → garai hartan interneta ez zegoenez eta mobilik ez; gizarte nahiko obedientea.
- DBH-k ez du funtzionatzen. DBH-ko irakasle askok ez dute prestakuntza pedagogiko egokia.
- LH-n proiektuka lan egiten da – DBH-n klase magistralak, azterketak… daude.
- Beste bide batzuk bilatu edo hartu beharrean, Tendentzia errepikatzearena da.
- Errepikatzeko faktore bezala askotan hizkuntza hartzen da, honek dakartzan atzerapen eta zailtasunak kontuan hartu gabe.
Ikasketetan eragina duten aldagaiak
- Gurasoek duten ikasketa maila.
- Aita etorkina bada alabarengan eragina.
- Gaur egungo ikasleak etorkizuneko guraso izango direnez → etorkizuneko ikasleak maila altuagoa?
- Bekak
- Guraso ikasketa
- Ekonomia
- Dirurik ez
- Dirua familiarentzat
- Politika
- Esklusioa
- Gogoa
- Nola egin ikasketak ez dituzten gurasoek ikasketei garrantzia eman diezaioten?
- Neskek emaitza hobeak.
- Eskola publikoa, pribatua edo kontzertatua den.
- Familia “extendida”-koek emaitza hobeak.
- Familiako kide kopurua, hauen adin, anaien adina, anaien ikasketak…
- Kokapen geografikoa:
- Diru inbertsioa, ikasle bakoitzarekiko.
- Lan irteera kopuru desberdinak.
- Elebitasunak eragina.
(Ceutan irakasleak penintsulakoak, ez dute
ulertzen bertako errealitatea)
- Faktore geografikoak gainontzeko faktore edo aldagai guztiak hartzen ditu baitan.
No hay comentarios:
Publicar un comentario